Raydar

Raydar е 3D renderer, който използва ray tracing за постигане на фотореалистични резултати. Raydar е преносим и поддържа хардуерно ускорено проследяване на светлинни пътища, използвайки най-новите функционалности на съвременните видеокарти.

Системата за материали позволява параметрично управление на физически базиран материал и позволява постигането на основните материали – Diffuse, Specular, Metallic и Glass. Материалите са реализирани със съставна BSDF (двупосочна функция на разпределение на разсейването), чиито параметри се управляват свободно и индиректния пренос на светлината се изчислява посредством Монте Карло метод за числено интегриране.

Raydar използва разширенията на Vulkan API за да поддържа различни видеокарти на различни производители. В случай че няма налична видеокарта, Raydar има резервна имплементация, която използва единствено наличния процесор.

Можете да изтеглите Raydar сега на адрес: https://raydar.graphics

Видеото използва следните сцени:

Mr. Elephant (Лиценз CC-BY)

Glenn Melenhorst

https://www.glennmelenhorst.com

Agent 327 Barbershop (Лиценз CC-BY)

Blender Studio

https://studio.blender.org/

Божидар Павлов от 12 В клас

снимка 1 от проект Raydar
снимка 2 от проект Raydar
снимка 3 от проект Raydar
снимка 4 от проект Raydar
снимка 5 от проект Raydar